Cyklovýlety - rok 2010

Web nejen o cyklistice

Cyklovýlety v roce 2010

Francie - Savojské Alpy

K našemu životnímu jubileu jsme si v roce 2010 nadělili skvělý dárek - poprvé v životě jsme vyrazili do Francie a rovnou do hor a na kola... Až na dva dny nám přálo počasí, celou cestu nám navíc vydržela kondice a dokonce jsme si hned dvakrát zvýšili výškový rekord. Za jednu dovolenou jsme překonali rekordní počet sedel a to vše z 90% s plnou zátěží, až na výjimky jsme bez brašen nejezdili. Občas jsme vzbudili uznání okolo jedoucích aut či cyklistů, to největší však při zdolání Col de l'Iseran za menší sněhové bouře nebo naopak při zdolání serpentin na Alpe d'Huez na vražedném slunci. Přátelskost místních řidičů neznala mezí, pohostinnost a ochota lidí zpravidla o dost převyšovala Český standard. Nejen kvůli těmto důvodům se sem ještě hodláme v následujících letech vrátit...

Převýšení
Den 1 - Okruh Col des Aravis - 2120 m
Den 2 - Cormet de Roselend, La Rosiere, Pt. Saint Bernard - 3140 m
Den 3 a den 4 - Pt.St.Bernard - Aoste - Grd.St.Bernard - Chamonix - Albertville - 4200 m
Den 5 - St.Colomban - 850m
Den 6 - Col du Glandon - Col de Sarenne - 2650 m
Den 7 - Col du Galibier - 1753 m
Den 8 - Albertville 86 m
Den 9 - Col du Aréches - 1980 m
Den 10 - Col de la Madeleine 1877 m
Den 11 - Mont Cenis - 1703 m
Den 12 - Col de l'Iseran - 1670 m

Dolomity - Cortina

Na úvod července jsme odjeli na dovolenou do Dolomit. Byla to moje třetí návštěva této oblasti, tentokráte bez Svobiho, jelikož jsme sem jeli se známýma a kolo bylo jen doplňkem. Podařilo se mi nicméně podniknout dva delší a dva kratší výlety. Jeden z nich je totožný s výletem z roku 2005, čili na stránku jsem doplnil jen chybějící profil. I když kolo bylo vedlejší, ujetých 400 km a nastoupaných cca 7500 metrů beru jako slušný výkon

Orava, Roháče

Na sklonku května jsme se i přes nepřízeň počasí vydali se Svobim v pořadí už na čtvrtý jarní přípravný kemp, tentokrát podruhé na Slovensko, oproti roku 2005 jsme se posunuli kousek dál od hranic - naším cílovým bodem byla Habovka, což je menší obec se spoustou možností ubytování, která leží mezi nádrží Orava a západními úbočími Tater. I když v celé ČR (a v podstatě i SR) pršelo, této oblasti se déšť na 4 dny vyhnul a toho jsme se Svobim dokonale využili a udělali čtyři hezké výlety. Část z nich byla i v terénu, protože jsme vzali tentokrát naše horská kola

Hostýnské vrchy, Beskydy

Na začátku sezony opět přišly na řadu jednodenní především silniční výlety, většina z nich už popsaná na stránkách, jako okruh Přerov - Soláň nebo cesta z Přerova přes Slušovice na přehradu Bystřička. Jedná se o cesty nad 100 kilometrů, skoro celou cestu se jede hezkým prostředím a díky spoustě kratších či delších stoupání je to i po stránce cyklistiky zábavné

Jeseníky

V červnu 2010 opět došlo na cyklovýlety po Jeseníkách. Tentokrát jsme do hor vyrazili s Hankou a kupou jejích kamarádů na chatu do Bělé pod Pradědem. Akce to byla jak po stránce zábavy, tak po stránce cyklistiky více než vydařená, strašně mě nadchlo, že jsme v téměř kompletní sestavě pokořili Praděd, což mi jen potvrdilo, že cyklistika je pro každého

Malá ochutnávka fotek...

www.cyklo-vylety.cz - administrátor: L.Poncza, spolupracovník: P.Svoboda, 2008 - 2015
Poslední aktualizace: 2016-03-05 21:53:51
Stránka zobrazena: 7725 krát.